21 Aralık 2010 Salı

Başucumda Müzik...

"eğer, hayatınızın herhangi bir an'ına gidip orada sonsuza dek kalacaksınız deseler yalnızca iki şeyden birini seçmek isterdim. biri, o çocukluğun bahçesindeki ağacın dalına asılı salıncakta sallanırken... öteki, bütün hayatım boyunca en çok sevdiğim adamla öpüştüğüm ilk gün... herkes aşık olmanın ortak dilini bulup yazmaya çalışıyordu.
ama aslında bu kadar basitti işte: birini öptüğünde salıncakta sallanır gibi hissediyorsan aşıksın."
...............................
....................

"seni her görüşümde dünyayı unutuyorum,her şey gidiyor,yalnız seni kucaklamak,sana sarılmak,seni öpmek isteği kalıyor.Gittiğim her yerde seni özlüyorum.Seninle konuşmayınca sanki hep bir şey unutmuşum ama ne unuttuğumu bilmiyormuşum gibi tuhaf bir his içinde oluyorum. BEN SANA AŞIK OLDUM!"

Başucumda Müzik bir kaç sene başucumda kalmış çok hevesle aldığım ama nedense okumadığım bir kitaptı.
Fakat okumaya başladıktan sonra içinde yaşamaya başladığım bir kitap oldu. 50'li 60'lı yıllarda yaşanan gizli ve  yasak bir aşkı  kadın kahramanımızın dilinden okuyoruz.  Yasaklar hele yasak aşklar bana göre değil deseniz bile elinizden bırakamayacağınız bir hikaye. Çünkü siz sadece aşkı görüyorsunuz bu hikayede . Aşk uzaklık, yasak tanımıyor ama acıtmaya, üzmeye, mutlu etmeye,özlemeye hayata devam ediyor. Her cümlesini aklınızın bir köşesine kaydetmek istiyorsunuz ,Cümleler sanki sizin yüreğinizden çıkmış gibi.
Aşka ,sevgiye,sevgiliye dair dilinizin ucuna gelipte kelimelere dökemediğiniz anlar vardır ya , işte o kelimeler en güzel haliyle bu kitapta.


Eğer hayatınızda birini bekliyorsanız, her buluştukları an o sihirli anı siz yaşıyormuş gibi hissedeceksiniz...





Künye

Başucumda Müzik- Kürşat Başar
Yayınevi : İş Bankası
ISBN:9789754584936
456 Sayfa
Türkçe
Roman-Öykü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder